Witam serdecznie na moim blogu.

2011-05-06

Dzidzia w drodze

Dziś zaczyna się 7 miesiąc mojej ciąży. Na początku myślałam, że ten czas będzie mi się strasznie dłużył, ale te 6 miesięcy zleciało mi tak szybko, że sama nie wiem kiedy. Zostało jeszcze 3 miesiące i już powoli ogarnia mnie gorączka. Nie mogę przejść obojętnie obok sklepu z rzeczami dla dzieci, stanowiska z ubrankami dla maluszków działają na mnie jak miód na pszczoły. Po prostu jakoś tak samo mi się tam skręca. Jeszcze nie kupuję, na razie oglądam i planuję. Dotykam, porównuję kolory, fasony i rozmiary. Ale jestem chyba trochę przesądna (mam to po mamie) i wolę nie zapeszać. Na wszystko przyjdzie pora. Przecież mam jeszcze całe 3 miesiące :)
To mi się podoba. Jeśli nie kupię takiego, to będę musiała sobie uszyć.



by JESS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz