Witam serdecznie na moim blogu.

2011-11-06

mała różowa panterka

Mój Skarbek rośnie jak na drożdżach. Już za kilka dni skończy 3 miesiące. Pochłania cały mój czas, dopiero gdy zaśnie mam czas żeby zrobić coś dla siebie, dla męża i dla domu. Wracając do rośnięcia. Nie mam czasu biegać po sklepach i grzebać między wieszakami, żeby coś kupić. Ostatnio coraz częściej zdarza mi się robić zakupy przez internet. Wchodzę, włączam filtr co mnie akurat interesuje, klikam i gotowe. 
Mała z tygodnia na tydzień wyrasta z ubrań a ja każdy grosz jestem gotowa wydać na nią. 
Dziś chciałam Wam pokazać jakie cudeńka znalazłam. Zainteresowanych odsyłam do sklepu internetowego SMYK. 
 Jestem zauroczona i moja Oleńka musi to mieć.

Jak wam się podobają te propozycje?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz