Witam serdecznie na moim blogu.

2014-12-14

Czas (nie) spokoju przedświątecznego

Idą święta, a ja spać nie mogę, jak pomyślę, że to pierwsze nasze święta bez najbliższych. Tylko On, Ona i Ono na obcej ziemi. Pierwszy raz tak. Tyle przygotowań. I nie wiem czy ubierać choinkę w tym roku czy nie? dlatego przesyłam Wam wspomnienia z ubiegłego roku.


Choinka w donicy po świętach wylądowała na naszej działce i rośnie dziś jako jedno z pierwszych drzewek przed naszym wymarzonym domkiem.



Inne dekoracje



Życzę Wam spokoju w tym czasie oczekiwania.

Pozdrawiam 




3 komentarze:

  1. No proszę, u Ciebie już choinka stoi, i widzę że sporo ozdób własnoręcznie zrobionych. Też Ci życzę dużo spokoju :) .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka jest, ale ta zdjęcia jest z tamtego roku, w tym roku ubrałam ale nie zdążyłam obfotografować i już musiałam ruszać w świat. A co do ozdób własnoręcznie zrobionych, staram się żeby z roku na rok było ich coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wtopa, nie doczytałam, mam nadzieję, że miałaś cudowne święta. ;)

    OdpowiedzUsuń